Adana’da Bir Otomobil Yandı: Alevler Ormana Sıçradı
Adana’da Bir Otomobil Yandı: Alevler Ormana Sıçradı
Adana’da otoyolda yanan otomobilin alevleri, rüzgarla ormana sıçradı. Araçtaki yangın söndürüldü, ormandaki yangına ise havadan ve karadan müdahale devam ediyor
Adana’nın Pozantı ilçesinde, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nun Tekir-Eskonacık mevkisinde seyir halindeki bir otomobil aniden alev aldı. Rüzgarın etkisiyle yayılan alevler çevredeki ormanlık alana sıçradı.
Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve Orman Bölge Müdürlüğü’ne bağlı yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Otomobildeki yangın kısa sürede kontrol altına alınırken, ormandaki yangını söndürme çalışmaları yoğun şekilde devam ediyor.
Yangına müdahale amacıyla bölgeye 5 arazöz, 2 su tankeri, 2 helikopter, 2 yangın söndürme uçağı ve 50 kişilik personel yönlendirildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




