Ankara'yı sallayan kulis: İki belediye başkanı AK Parti'ye katılıyor!
Ankara'yı sallayan kulis: İki belediye başkanı AK Parti'ye katılıyor!
İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın, perşembe günü genişletilmiş il başkanları toplantısında AK Parti'ye katılacağı ileri sürüldü.
Son dönemde muhalefet partilerinden AK Parti'ye geçen siyasi sayısı artarken, iki belediye başkanı için daha böyle bir iddia ortaya atıldı. Gazeteci İsmail Saymaz, biri İYİ Partili biri de eski CHP'li olmak üzere iki başkanın AK Parti'ye katılacağını söyledi.
İsmail Saymaz'ın sosyal medya hesabından aktardığı kulis bilgisine göre, İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın AK Parti'ye katılacağı konuşuluyor.

NE OLMUŞTU?
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, 8 Şubat tarihinde CHP’den istifa ettiğini açıklamıştı. İstifa sürecinde, CHP lideri Özgür Özel’e karşı hakaret davası açan Özarslan, ayrılış gerekçesinin kendisine yönelik hakaretler olduğunu belirtmişti. Özel ise, Özarslan’ın yolsuzluk iddialarıyla ilgili soruşturmalardan ötürü parti değiştirme yoluna gittiğini ve uzun süre telefonlarına cevap vermediğini iddia etmişti.
AK Parti yönetiminin, Özarslan’ın partiye katılımını değerlendirdiği ancak geçiş için bir süre bekletme kararı aldığı konuşulmuştu.
Özarslan'dan geçtiğimiz haftalarda dikkat çeken bir hamle gelmişti. Özarslan, mahkemenin mutlak butlan kararıyla CHP Genel Başkanlığı görevine dönen Kemal Kılıçdaroğlu'nun A takımına çiçekler yollamıştı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




