Beşiktaş GAİN yeniden EuroLeague'de!
Beşiktaş GAİN yeniden EuroLeague'de!
EuroLeague'de gelecek sezon takım sayısı 20 olarak kaldı ancak bir takım değişti. EuroCup'ta yarışan Beşiktaş'ın lige dahil edilmesi kararı alındı.
EuroLeague'de gelecek sezon takım sayısının 20 olarak korunmasına karar verilirken, AS Monaco'nun geçici olarak EuroLeague'den ayrılmaya hazırlanma kararı alması sonrası oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı doldurdu.
EuroLeague yönetimi ve kulüp hissedarlarının, yoğun maç takvimini hafifletmek amacıyla takım sayısını 19'a düşürme seçeneğini ciddi şekilde değerlendirdi ama bugün yapılan Euroleague Commercial Assets Yönetim Kurulu toplantısında Beşiktaş, Türkiye'yi temsil eden üçüncü kulüp oldu.
2026-27 sezonunda EuroLeague'de yer alacak takımlar şöyle:
Anadolu Efes, Fenerbahçe Beko, Beşiktaş, Real Madrid, Barcelona, Baskonia, Valencia Basket, Panathinaikos, Olympiacos, Maccabi Tel Aviv, Zalgiris Kaunas, Bayern Münih, EA7 Emporio Armani Milan, Virtus Bologna, ASVEL, Paris Basketball, Partizan, Kızılyıldız, Dubai Basketball ve Hapoel Tel Aviv.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




