CHP'den AK Parti'ye Geçen Şehitkamil Belediye Başkanı Bir Anda 15 Temmuz'u Hatırladı
CHP'den AK Parti'ye Geçen Şehitkamil Belediye Başkanı Bir Anda 15 Temmuz'u Hatırladı
CHP'den istifa ederek AK Parti'ye geçen Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, "Bizim davamız 15 Temmuz’da ‘gelecekleri varsa, görecekleri de vardır’ diyen Cumhurbaşkanımızın davasıdır. Bizler de bu saatten sonra bu davanın birer neferiyiz." açıklamasında bulundu.
CHP'den istifa ederek, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın rozet takdimi ile resmen AK Parti'ye katılan Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, AK Parti Gaziantep İl Başkanlığı'nda yaptığı konuşmada 15 Temmuz'a dikkat çekti.
"DAVAMIZ ERDOĞAN'IN DAVASIDIR"
Yılmaz, burada yaptığı konuşmada birlik ve beraberlik vurgusu yaparak "Bizim davamız Recep Tayyip Erdoğan’ın davasıdır. Bizim davamız 'Kudüs ağlarken ben gülemem' diyen Recep Tayyip Erdoğan’ın davasıdır. Bizim davamız 15 Temmuz’da 'gelecekleri varsa, görecekleri de vardır' diyen Cumhurbaşkanımızın davasıdır. Biz de bu saatten sonra bu davanın sizler gibi birer neferiyiz, ortağıyız." dedi.
"ROL MODELİMİZ SADECE TÜRKİYE'NİN DEĞİL DÜNYANIN LİDERİDİR"
Erdoğan'ın liderlik gücüne dikkat çektiği konuşmada Yılmaz, "Gençler, çok şanslısınız. Rol modelimiz sadece Türkiye’nin değil, dünyanın lideridir. Ben kendisine bir kez daha memleketimden teşekkür ediyorum. İl ve ilçe başkanımız öncülüğünde milletvekillerimizle beraber omuz omuza mücadele edeceğiz. Burası benim yuvamdır. Ben de bu yuvanın sizler gibi bir evladıyım. Bu yuvada birbirine ihanet etmek, çamur atmak yok. Bu yuvada kardeşlik, birlik, beraberlik var. Allah birliğimizi, beraberliğimizi bozmasın" ifadelerine yer verdi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




