Dünya Kupası bitti! Milli Takımı yurda döndü!
Dünya Kupası bitti! Milli Takımı yurda döndü!
2026 FIFA Dünya Kupası'nda grup aşamasını geçemeyerek turnuvaya erken veda etti. A Milli Futbol Takımı, sessiz şekilde yurda dönüş yaptı.
ABD, Meksika ve Kanada'nın ortaklaşa ev sahipliği yaptığı 2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele eden A Milli Futbol Takımı, grup etabını geçemeyerek Türkiye’ye geri döndü.
48 takımın mücadele ettiği turnuvada ilk turda elenen 16 ekip arasında yer alan milliler, Dünya Kupası serüvenini grup aşamasında tamamladı.
TAKIM İSTANBUL'A ULAŞTI
A Milli Takım kafilesini taşıyan uçak, Los Angeles'tan hareket ederek İstanbul Havalimanı'na indi.

Kafilede Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı
BEKLENTİLER KARŞILANAMADI
Turnuvaya büyük hedeflerle katılan Türkiye, grup aşamasında istediği sonuçları alamadı.
İlk maçında Avustralya'ya mağlup olan ay-yıldızlı ekip, ikinci karşılaşmada da Paraguay'a yenilerek üst tur şansını zora soktu. Grubun son karşılaşmasında liderliği daha önce garantileyen ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Takım, aldığı galibiyete rağmen puan tablosunda son sıradan kurtulamadı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




