Fatih Tekke’den Onana açıklaması
Fatih Tekke’den Onana açıklaması
Trabzonspor’un evinde Kayserispor’u 4-0 mağlup etmesinin ardından Bordo Mavililerin teknik direktörü Fatih Tekke önemli açıklamalarda bulundu.
Deneyimli çalıştırıcı, 3 puanı aldıkları için mutlu olduklarını ifade etti.
"Hak ettiğimiz bir galibiyet. İkinci yarı çok daha farklı olabilirdi. İlk yarıda, maçtan önce söylediğim Kayserispor'un geçişlerini gördük. Maçı Onana tuttu. Çok hata yaptık, top kaybı yaptık. Bunlara çalışmıştık. İkinci yarı dengeli ve iyi oynadık."
"Altı ay önce geldiğimizde de bir duygu vardı. Bir yola çıktık, gemiyi limana getirdik. Bu sene için 'rüzgara ihtiyacımız var' dedik, taraftarımız bizim için bu rüzgar oluyor. Temelini atmaya çalışan ve aynı zamanda yarışan bir Trabzonspor var."
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




