air park
Sarıyer Diyaliz
Oses
Göçmen's Ranch

İranlı yıldız Mehdi Taremi’den FIFA’ya ‘adalet’ tepkisi!

Spor 27.06.2026 - 19:24, Güncelleme: 27.06.2026 - 19:24
 

İranlı yıldız Mehdi Taremi’den FIFA’ya ‘adalet’ tepkisi!

İran Milli Takımı'nın yıldızı Mehdi Taremi çok konuşulacak açıklamalarda bulundu. FIFA’ya yüklenen Taremi, kendilerine yapılan uygulamalara tepki göstererek “Bizim elenmemizi istiyorlarsa, tamam; elenelim o zaman” ifadelerini kullandı.
G Grubu’nda son oynadığı Mısır ile 1-1 berabere kalarak son 32 turuna yükselme şansını zora sokan İran Milli Takımı’ndan FIFA’ya tepki geldi. YAŞADIKLARI ZORLUKLARI ANLATTI The Athletic'te yer alan habere göre, Dünya Kupası organizasyonu boyunca birçok zorlukla karşılaştıklarını ve bu durumun adil olmadığını belirten Mehdi Taremi, kamp planlarını defalarca değiştirmek zorunda kaldıklarını, ABD’ye giriş izinlerinde sorunlar yaşadıklarını, personel vizeleri ve taraftar organizasyonlarıyla ilgili kısıtlamalar olduğuna dikkat çekti. MEKSİKA’DA KALIYORLAR, MAÇ İÇİN ABD’YE GİDİYORLAR Öte yandan İran Milli Takımı, turnuva boyunca antrenmanlarını Meksika'da gerçekleştiriyor ve maçlar için ABD'ye seyahat etmek zorunda kalıyorlar. “BU FELAKET BİR DÜNYA KUPASI” Dünya Kupası'nda yaşadıkları zorluklara isyan eden Taremi, “Bu felaket bir Dünya Kupası, FIFA’nın buradaki her sorunu çözmesi gerekiyor ama ne yazık ki başından beri bunu başaramadılar. FIFA Başkanı Infantino, Yeni Zelanda’yla oynadığımız ilk maçın ardından soyunma odamıza geldi ve ‘Bu sadece başlangıç…’ dedi ama grup aşaması sona eriyor. Lojistik ekibimiz burada değil, vize alamadılar. Nasıl oluyor da her zaman Tijuana’dan (Meksika) gelmek zorunda kalıyoruz? Tijuana’daki insanları seviyoruz. Meksika’yı seviyoruz. Alçakgönüllü insanlar ve onları seviyoruz ancak profesyonel bir ligde oynayan profesyonel bir oyuncu olarak bu doğru değil” dedi. “KİM BİZE YARDIM ETMEK İSTİYOR?” Turnuva boyunca problemlerle mücadele ettiklerini belirten Taremi, “Bu adil değil. Bizim görüşümüz, bunun adil olmadığı yönünde. FIFA için adil mi? Tamam, onlar için iyi. Ama bu adil değil. Kim bize yardım etmek istiyor? Eğer bizim elenmemizi istiyorlarsa, tamam; elenelim o zaman. Ama bu adil değil. Bize yardım edecek ekibimiz yok. Bu konulardan sürekli şikayet ediyoruz ama kimse yardım etmiyor, hiç kimse. Burada her şeye karşı mücadele etmek zorundayız. İnsanların ne istediğini bilmiyorum. Bizim bakış açımızdan bakarsak, evet, sanırım bunu seviyorlar… 90 dakika oynadıktan sonra Tijuana’ya geri dönmemiz ne kadar mümkün ki?” ifadelerini kullandı. İRAN’IN GÖZÜ KULAĞI DİĞER GRUPLARDA İran, Mısır maçından 3 puanla ayrılsaydı diğer sonuçları beklemeden gruptan çıkmaya hak kazanacaktı. Ancak Mısır, grubu 5 puanla 2. sırada tamamlayarak üst tura yükseldi. İran ise 3 maçta aldığı 3 puanla grubu 3. sırada tamamladı. İran'ın üst tura yükselip yükselmeyeceği, diğer gruplardaki takımların puan ve averajlarına göre belli olacak.
İran Milli Takımı'nın yıldızı Mehdi Taremi çok konuşulacak açıklamalarda bulundu. FIFA’ya yüklenen Taremi, kendilerine yapılan uygulamalara tepki göstererek “Bizim elenmemizi istiyorlarsa, tamam; elenelim o zaman” ifadelerini kullandı.

G Grubu’nda son oynadığı Mısır ile 1-1 berabere kalarak son 32 turuna yükselme şansını zora sokan İran Milli Takımı’ndan FIFA’ya tepki geldi.

YAŞADIKLARI ZORLUKLARI ANLATTI

The Athletic'te yer alan habere göre, Dünya Kupası organizasyonu boyunca birçok zorlukla karşılaştıklarını ve bu durumun adil olmadığını belirten Mehdi Taremi, kamp planlarını defalarca değiştirmek zorunda kaldıklarını, ABD’ye giriş izinlerinde sorunlar yaşadıklarını, personel vizeleri ve taraftar organizasyonlarıyla ilgili kısıtlamalar olduğuna dikkat çekti.

MEKSİKA’DA KALIYORLAR, MAÇ İÇİN ABD’YE GİDİYORLAR

Öte yandan İran Milli Takımı, turnuva boyunca antrenmanlarını Meksika'da gerçekleştiriyor ve maçlar için ABD'ye seyahat etmek zorunda kalıyorlar.

“BU FELAKET BİR DÜNYA KUPASI”

Dünya Kupası'nda yaşadıkları zorluklara isyan eden Taremi, “Bu felaket bir Dünya Kupası, FIFA’nın buradaki her sorunu çözmesi gerekiyor ama ne yazık ki başından beri bunu başaramadılar. FIFA Başkanı Infantino, Yeni Zelanda’yla oynadığımız ilk maçın ardından soyunma odamıza geldi ve ‘Bu sadece başlangıç…’ dedi ama grup aşaması sona eriyor. Lojistik ekibimiz burada değil, vize alamadılar. Nasıl oluyor da her zaman Tijuana’dan (Meksika) gelmek zorunda kalıyoruz? Tijuana’daki insanları seviyoruz. Meksika’yı seviyoruz. Alçakgönüllü insanlar ve onları seviyoruz ancak profesyonel bir ligde oynayan profesyonel bir oyuncu olarak bu doğru değil” dedi.

“KİM BİZE YARDIM ETMEK İSTİYOR?”

Turnuva boyunca problemlerle mücadele ettiklerini belirten Taremi, “Bu adil değil. Bizim görüşümüz, bunun adil olmadığı yönünde. FIFA için adil mi? Tamam, onlar için iyi. Ama bu adil değil. Kim bize yardım etmek istiyor? Eğer bizim elenmemizi istiyorlarsa, tamam; elenelim o zaman. Ama bu adil değil. Bize yardım edecek ekibimiz yok. Bu konulardan sürekli şikayet ediyoruz ama kimse yardım etmiyor, hiç kimse. Burada her şeye karşı mücadele etmek zorundayız. İnsanların ne istediğini bilmiyorum. Bizim bakış açımızdan bakarsak, evet, sanırım bunu seviyorlar… 90 dakika oynadıktan sonra Tijuana’ya geri dönmemiz ne kadar mümkün ki?” ifadelerini kullandı.

İRAN’IN GÖZÜ KULAĞI DİĞER GRUPLARDA

İran, Mısır maçından 3 puanla ayrılsaydı diğer sonuçları beklemeden gruptan çıkmaya hak kazanacaktı. Ancak Mısır, grubu 5 puanla 2. sırada tamamlayarak üst tura yükseldi. İran ise 3 maçta aldığı 3 puanla grubu 3. sırada tamamladı. İran'ın üst tura yükselip yükselmeyeceği, diğer gruplardaki takımların puan ve averajlarına göre belli olacak.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sariyersoz.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.