Oses
Göçmen's Ranch

İsmail Kartal Aziz Yıldırım'dan tek bir şey istedi!

Spor 23.06.2026 - 12:08, Güncelleme: 23.06.2026 - 12:08
 

İsmail Kartal Aziz Yıldırım'dan tek bir şey istedi!

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, yönetime verdiği raporda orta saha kurgusundan memnun olduğunu söyleyerek kanat transferleri istedi. Teknik adamın talebi sonrası yönetim, kanatlara takviye için harekete geçti.
Geçtiğimiz günlerde yeniden göreve geldiği açıklanan Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerle yaptığı toplantıda orta sahada görev yapan oyunculara çok güvendiğini söyleyerek, transferle ilgili talebini bildirdi. Sarı-lacivertli kulübün transfer stratejisinde öncelik forvet ve stopere verilirken, takımın kanatlara da mutlaka takviye yapacağı ifade edildi. KANAT TALEBİ FB TV’de yaptığı açıklamalarda, “Futbol Direktörümüz Oğuz Çetin ve yönetimimiz bana bir liste verdi, benim de birkaç önerim oldu” diyerek transfer çalışmalarının ne durumda olduğunun sinyallerini veren Teknik Direktör İsmail Kartal’ın, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerle yaptığı toplantıda ise kendi oyun planında kanatların önemine vurgu yaptığı ve tempolu futbol için bu bölgenin güçlendirilmesi gerektiğini belirttiği belirtildi. ORTA SAHADAN MEMNUN Sarı-lacivertli takımın kadrosundaki orta saha kurgusundan çok memnun olduğunu ifade eden tecrübeli teknik adamın, “Taraftarımızın gözüne hoş gelecek tempolu, coşkulu futbolu oynamak istiyorsak daha güçlü bir kanat kurgusuna ihtiyacımız var. Orta sahada forma giyecek olan Kante, Guendouzi ve İsmail Yüksek kalitesini kanıtlamış oyuncular. Bu bölgeye takviye yapmamıza gerek yok. Ama kanatlara mutlaka yeni oyuncular almalıyız” dediği öğrenildi.
Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, yönetime verdiği raporda orta saha kurgusundan memnun olduğunu söyleyerek kanat transferleri istedi. Teknik adamın talebi sonrası yönetim, kanatlara takviye için harekete geçti.

Geçtiğimiz günlerde yeniden göreve geldiği açıklanan Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerle yaptığı toplantıda orta sahada görev yapan oyunculara çok güvendiğini söyleyerek, transferle ilgili talebini bildirdi. Sarı-lacivertli kulübün transfer stratejisinde öncelik forvet ve stopere verilirken, takımın kanatlara da mutlaka takviye yapacağı ifade edildi.

KANAT TALEBİ

FB TV’de yaptığı açıklamalarda, “Futbol Direktörümüz Oğuz Çetin ve yönetimimiz bana bir liste verdi, benim de birkaç önerim oldu” diyerek transfer çalışmalarının ne durumda olduğunun sinyallerini veren Teknik Direktör İsmail Kartal’ın, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerle yaptığı toplantıda ise kendi oyun planında kanatların önemine vurgu yaptığı ve tempolu futbol için bu bölgenin güçlendirilmesi gerektiğini belirttiği belirtildi.

ORTA SAHADAN MEMNUN

Sarı-lacivertli takımın kadrosundaki orta saha kurgusundan çok memnun olduğunu ifade eden tecrübeli teknik adamın, “Taraftarımızın gözüne hoş gelecek tempolu, coşkulu futbolu oynamak istiyorsak daha güçlü bir kanat kurgusuna ihtiyacımız var. Orta sahada forma giyecek olan Kante, Guendouzi ve İsmail Yüksek kalitesini kanıtlamış oyuncular. Bu bölgeye takviye yapmamıza gerek yok. Ama kanatlara mutlaka yeni oyuncular almalıyız” dediği öğrenildi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sariyersoz.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.