Montella'dan flaş 'istifa' açıklaması
Montella'dan flaş 'istifa' açıklaması
A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella, iki maçta elendikleri Dünya Kupası'nda son karşılaşmaları olan ABD maçı öncesi açıklamalarda bulundu. İtalyan teknik adam istifa sorusuna net yanıt verdi.
Avustralya ve Paraguay'a yenilerek 2026 Dünya Kupası'na 2 maç sonunda veda eden A Milli Takım'da teknik direktör Vincenzo Montella, tepkilerin ardından açıklama yaptı. ABD ile oynanacak son maç öncesi konuşan İtalyan teknik adam, istifa çağrılarına da yanıt verdi.
Montella, açıklamasında "2 kez arka arkaya aynı teknik direktörle gidilmedi. Avrupa Şampiyonası'nda hiç olmadı. A Milli Takım'ın tek bir teknik direktörü dahi hem Avrupa Şampiyonası'na ve Dünya Kupası'na sokmadı takımı benim dışımda. Ben, her iki şampiyonaya da soktum takımı. Çok motiveyim tabii ki. Sayın Hacıosmanoğlu'nun desteği var, bu benim için yeterli. Aynı zamanda futbolcuların desteği de var. Bu da yeterli ve hatta daha da önemli" dedi.

'ENERJİM VAR, HEYECANIM VAR'
İsitfa etmeyeceğini vurgulayan Montella, "Ben bir profesyonelim ve bütün bu yıllar içerisinde kalbimi koydum ortaya. Tutkuyla zamanımı buna adadım. Benim arzum bu yönde çalışmaktı. İstifa mı edeceğimi soruyorsanız cevabı hayır. Çünkü hala enerjim var, hala heyecanım var. Bu tecrübelerden sonra daha da güçlü hissediyorum kendimi. Eğer benim istifa etmemi isteyen birileri olursa da bunu yapmayacağımı kabullenmeleri gerekir. Ben futbolcuların ve başkanımızın değerlendirmelerini dikkate alara görevime devam edeceğim" diye konuştu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




