Mourinho Fenerbahçe-Benfica Maçına İlişkin: Hızlı Oyuncularımız Yoktu
Mourinho Fenerbahçe-Benfica Maçına İlişkin: Hızlı Oyuncularımız Yoktu
UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off turunun ilk maçında Fenerbahçe, Benfica'yı Kadıköy'de ağırladı. Maç 0-0 beraberlikle ikinci tura kaldı.
Şampiyonlar Ligi play-off turu ilk maçında, Jose Mourinho'nun ekibi Fenerbahçe ile Bruno Lage'nin yönetimindeki Portekiz temsilcisi Benfica karşı karşıya geldi. Karşılaşma 0-0 beraberlikle sona erdi. Maçın ardından iki takımın da teknik direktörleri maçla ilgili açıklamalarda bulundu.
"HIZLI OYUNCULARIMIZ YOKTU"
Maçın ardından basın açıklamalarında bulunan Mourinho, "10 kişi kaldıktan sonra oyunu idare etmeyi bildiler. Gol atamadık. Çünkü oyunu çözebilecek çok fazla çözümümüz yok. Dün gelen yeni oyuncumuzla birlikte bugün oynasa önemli olabilirdi. Hızlı oyuncularımız yoktu. Oyunu farklı şekilde değiştiremedik. Bence çok güzel bir maç olmadı. İyi mücadele verilen maç oldu. Beraberlik isteyen bir takıma karşı oynadık ve berabere bitti. Kazanmasını isteyen takım da kazanamadı" ifadelerini kullandı.
"İYİ MÜCADELE VERDİK"
Müsabakanın ardından Benfica Teknik Direktörü Bruno Lage, "Bence çok iyi hazırlandık bu maça. İlk yarı özellikle oyunu kontrol ettik. İkinci yarı oyuna iyi başladık, cevap vermedik. Biraz daha atak oluşturmak istedik 2 oyuncu değişikliği ile. Ama maalesef kırmızı karttan sonra oyunun stratejisini değişti. Oyunu kapamak için sonrasında iyi mücadele verdik" diye konuştu.
RÖVANŞ HAFTAYA
Benfica- Fenerbahçe maçının rövanş kısmı 27 Ağustos Çarşamba günü saat 22.00'da Portekiz'de oynanacak.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




