Mustafa Gültepe yeniden TİM başkanı seçildi
Mustafa Gültepe yeniden TİM başkanı seçildi
TİM Seçimli 33. Olağan Genel Kurul’da bir kez daha aday olan mevcut başkan Mustafa Gültepe, delegelerin tüm geçerli oylarını alarak yeniden başkan seçildi. Gültepe kongreye tek aday olarak girdi.
Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) yeni başkanı belli oldu. Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Seçimli Genel Kurulu’na; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Adalet Bakanı Akın Gürlek, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve iş dünyasından çok sayıda isim katıldı.
“YAPISAL DÖNÜŞÜMÜN TEMELLERİNİ GÜÇLENDİRDİK”
Geçerli oyların tamamını alan Mustafa Gültepe, ikinci kez TİM başkanı seçildi. Güven ve destekleri için TİM delegelerine teşekkür eeden Gültepe, “Küresel ve ulusal ölçekteki zorluklara rağmen ilk 4 yılın hepsinde hem mal hem de hizmet ihracatını artırmayı başardık. Yine bu dönemde gerçekleştirdiğimiz projelerle yapısal dönüşümün temellerini güçlendirdik. İkinci 4 yıl ise Türkiye'yi ihracatta ilk 10 ülke arasına çıkarma hedefine giden yolculukta hızlanma dönemi olacak” ifadelerini kullandı.
KURUL ÜYELERİ DE BELLİ OLDU
33. Olağan Genel Kurul’da TİM Sektörler Konseyi, TİM Denetim Kurulu ve TİM Disiplin Kurulunun üyeleri de belirlendi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




