air park
Sarıyer Diyaliz
Oses
Göçmen's Ranch

Öğretmenler 12 gündür açlık grevinde: Yusuf Tekin'den ilk açıklama

Eğitim (Web Sitesi) - Web Sitesi | 26.06.2026 - 15:10, Güncelleme: 26.06.2026 - 15:10
 

Öğretmenler 12 gündür açlık grevinde: Yusuf Tekin'den ilk açıklama

Milli Eğitim Bakanı Tekin, açlık grevi yapan özel okul öğretmenleri hakkında ilk kez konuştu. Konuyla ilgili Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce bakanlığa gelip söyleselerdi. Bu işler önce bakanlığa söylenir, bize gelen herhangi bir şikayet yok" açıklamasında bulundu.
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyesi öğretmenler, özel okullarda taban maaş uygulamasının yeniden getirilmesi, düşük ücretler, güvencesiz çalışma koşulları ve özlük haklarının iyileştirilmesi talepleriyle Ankara'da Milli Eğitim Bakanlığı önünde eylem başlatmıştı.  Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, açlık grevi yapan özel okul öğretmenlerine ilişkin ilk defa açıklamalarda bulundu. Öğretmenlerin yaşadıkları sorunları eylemden önce bakanlığa iletmeleri gerektiğini ifade eden Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip bakanlığa söyleselerdi" ifadelerini kullandı. "BAKANLIĞIMIZA HERHANGİ BİR ŞİKAYET ULAŞMADI" Türkiye'nin bir hukuk devleti olduğunu vurgulayan Tekin, hukuksuz bir durum söz konusuysa öncelikle idari mercilere başvurulması gerektiğini açıkladı. Bakanlığa, öğretmenlerin çalıştıkları okullarla ilgili herhangi bir şikayetin ulaşmadığını söyleyen Tekin, "Bakanlığımıza ulaşmış, çalıştıkları okullarla ilgili herhangi bir şikayet yok. Şikayet yoksa kim tedbir alacak? Hukuk devleti burası, kabile devleti mi?" ifadelerini kullandı.
Milli Eğitim Bakanı Tekin, açlık grevi yapan özel okul öğretmenleri hakkında ilk kez konuştu. Konuyla ilgili Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce bakanlığa gelip söyleselerdi. Bu işler önce bakanlığa söylenir, bize gelen herhangi bir şikayet yok" açıklamasında bulundu.

Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyesi öğretmenler, özel okullarda taban maaş uygulamasının yeniden getirilmesi, düşük ücretler, güvencesiz çalışma koşulları ve özlük haklarının iyileştirilmesi talepleriyle Ankara'da Milli Eğitim Bakanlığı önünde eylem başlatmıştı. 

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, açlık grevi yapan özel okul öğretmenlerine ilişkin ilk defa açıklamalarda bulundu.

Öğretmenlerin yaşadıkları sorunları eylemden önce bakanlığa iletmeleri gerektiğini ifade eden Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip bakanlığa söyleselerdi" ifadelerini kullandı.

"BAKANLIĞIMIZA HERHANGİ BİR ŞİKAYET ULAŞMADI"

Türkiye'nin bir hukuk devleti olduğunu vurgulayan Tekin, hukuksuz bir durum söz konusuysa öncelikle idari mercilere başvurulması gerektiğini açıkladı.

Bakanlığa, öğretmenlerin çalıştıkları okullarla ilgili herhangi bir şikayetin ulaşmadığını söyleyen Tekin, "Bakanlığımıza ulaşmış, çalıştıkları okullarla ilgili herhangi bir şikayet yok. Şikayet yoksa kim tedbir alacak? Hukuk devleti burası, kabile devleti mi?" ifadelerini kullandı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sariyersoz.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.