Oyuncu Rabia Soytürk'ten yıllar sonra gelen itirafı! 'Pişman oldum'
Magazin
27.06.2026 - 23:29, Güncelleme:
27.06.2026 - 23:29
Oyuncu Rabia Soytürk'ten yıllar sonra gelen itirafı! 'Pişman oldum'
Ekranların sevilen oyuncularından Rabia Soytürk’ten yıllar sonra gelen itiraf dikkat çekti. Güzel oyuncu, küçük yaşta yaptırdığı bir estetikten dolayı pişman olduğunu söyledi.
‘Şahsiyet’, ‘Gülperi’, ‘Benim Adım Melek’, ‘Duy Beni’ ve ‘Teşkilat’ dizilerinde gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çeken Oyuncu Rabia Soytürk, hakkında çıkan estetik iddialarına yönelik açıklamalarda bulundu.
“BİR HATAM OLDU”
Geçmişte yaptırdığı küçük bir işlemin ardından pişmanlık yaşadığını ifade eden 26 yaşındaki oyuncu, “Burnumu 18 yaşındayken sağlık gereği yaptırdım. Bir hatam oldu. O da dudağıma ufak bir işlemim oldu. Şu an kendi hali ama o zaman bir furya vardı. Sonrasında çok pişman oldum, o üzerime kaldı” diye konuştu.
Ekranların sevilen oyuncularından Rabia Soytürk’ten yıllar sonra gelen itiraf dikkat çekti. Güzel oyuncu, küçük yaşta yaptırdığı bir estetikten dolayı pişman olduğunu söyledi.
‘Şahsiyet’, ‘Gülperi’, ‘Benim Adım Melek’, ‘Duy Beni’ ve ‘Teşkilat’ dizilerinde gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çeken Oyuncu Rabia Soytürk, hakkında çıkan estetik iddialarına yönelik açıklamalarda bulundu.
“BİR HATAM OLDU”
Geçmişte yaptırdığı küçük bir işlemin ardından pişmanlık yaşadığını ifade eden 26 yaşındaki oyuncu, “Burnumu 18 yaşındayken sağlık gereği yaptırdım. Bir hatam oldu. O da dudağıma ufak bir işlemim oldu. Şu an kendi hali ama o zaman bir furya vardı. Sonrasında çok pişman oldum, o üzerime kaldı” diye konuştu.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




