Sahra Işık'tan eski eşine olay sözler: Beni oyuncuyla aldattı
Sahra Işık'tan eski eşine olay sözler: Beni oyuncuyla aldattı
Geçtiğimiz ay İdris Aybirdi'den boşanan eski Survivor yarışmacısı Sahra Işık, sosyal medya hesabından eski eşine yönelik çarpıcı iddialarda bulundu. Işık sosyal medyasından yaptığı açıklamada, eski eşinin kendisini yakından tanıdığı oyuncuyla aldattığını iddia etti.
İdris Aybirdi ile evliliğini sonlandıran eski Survivor yarışmacısı Sahra Işık, bu kez sosyal medya hesabından yaptığı uzun açıklamayla adından söz ettirdi. Daha önce ayrılık sürecine dair detay vermemeyi tercih eden Işık, yaşadıklarını ilk kez bu kadar açık şekilde anlattı. Eski eşiyle ilgili çeşitli iddialarda bulunan ünlü isim, psikolojik baskı gördüğünü öne sürdü. Çocuğuyla ilgili konular üzerinden tehdit edildiğini iddia eden Işık, hukuki adım atacağını da duyurdu.

Paylaşımında aldatma iddiasına da yer veren Işık’ın sözleri kısa sürede geniş yankı buldu. Açıklamada Kızılcık Şerbeti dizisinde rol alan bir oyuncuya ilişkin dikkat çeken bir ifade de yer aldı.
Işık sosyal medyasından şuy sözleri paylaştı: "Susmaktan yoruldum.. Madem devam eden bir psikolojik şiddete,tehdit mesajlarına,çocuğumun benden alınmasıyla tehdit ediliyorum.. Artık susma vakti değil konuşma vaktidir.. Konuşmaya başlamadan önce uzaklaştırma kararı alacağımı bildirmek isterim. Gelelim asıl olaylara 08.05.26 tarihinde boşandığım eski eşimin boşanmadan önce benim de tanıdığım aynı masada oturduğum takipleştiğim kadınla ilişkisi olduğunu boşandıktan sonra öğrendim. Ve boşanmadan hemen sonra kendisiyle santorini adasın da tatile gidip döndükten sonra kapıma gelip bana bir sürü mesaj atması rahatsız etmesi artık durumun ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor. Anlaşmalı boşanmada bebeğimizi göreceği günler belli olmasına rağmen ne zaman istediyse çocuğumuzu göstermeye devam etmeme rağmen birlikte olduğu kadının yanından uzaklaşıp beni arayıp çocuğumla tehdit etmesi sonraki zamanlar çocuk için ödeyeceği iştirak nafakasını ödemeyeceğini söylemesi küfür ve tehditlere devam etmesi şuan Amerika'da kadınla tatil yaparken bile bana bir çok taciz tehdit mesajı atmaya devam etmesi bardağı taşıran son damla oldu. Ben kendi adıma hiç bir şey talep etmedim sadece çocuğum için bir nafaka alıyorum( Bu nafaka da benim istediğim değil onun belirlediği bir nafaka oldu.) Buna rağmen yapılması gerekenleri yapmayıp beni sürekli çocuğumu almakla tehdit ediyor. Bu insanların utanması olmadığı gibi tek derdi bebeğini sağlıkla sevgi ve huzurla büyütmeye çalışan bir anneye bu psikolojik şiddetin devam etmesine artık susmayacağım. Gereken neyse onu yapacağıma şerefim ve namusum üzerine söz veriyorum. Allah var gam yok... Kimseden korkmuyorum. Yaşadığım bu baskının son bulmasını temenni ediyorum. Bunu yaşayan birçok kadın var biliyorum. Yalnız olmadığımı biliyorum."

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




