Türkiye önümüzdeki hafta sıcaktan kavrulacak
Türkiye önümüzdeki hafta sıcaktan kavrulacak
Yeni haftayla birlikte yurt genelinde hava sıcaklıklarının artması bekleniyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü bazı bölgelerde termometrelerin 42 dereceye ulaşacağını açıkladı.
Türkiye’de sıcak hava dalgası etkisinin önümüzdeki günlerde artacağı tahmin ediliyor. Sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerine çıkacağını Meteoroloji, özellikle kronik rahatsızlığı bulunanlar, yaşlı ve çocuklar için uyarılarda bulundu.
HAVA SICAKLIĞI MEVSİM NORMALLERİNİN ÜZERİNE ÇIKACAK
Önümüzdeki hafta itibariyle yurt genelinde yağış beklenmiyor. Hava sıcaklıkları birçok bölgede mevsim normallerinin üzerine çıkacak. Termometreler İstanbul’da 34, Ankara’da 36, İzmir'de ise 38'i gösterecek.
GÜNEYDOĞU ANADOLU'DA SICAKLIK 42 DERECEYİ BULACAK
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün tahminlerine göre en yüksek sıcaklık Ege, Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinde görülecek. Ege Bölgesi'nde özellikle Aydın çevresinde termometreler 40 dereceyi gösterecek. Güneydoğu Anadolu'da sıcaklık 42 dereceyi bulacak.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




